12.توجه به هارمونی رنگهای لباس، اکسسوری، آرایش و بدن
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

12.توجه به هارمونی رنگهای لباس، اکسسوری، آرایش و بدن
با پوشیدن یک لباس مناسب با اندام تان همواره در کنار جذاب بودن اعتماد به نفس تان بالا هم خواهد رفت. یکی از سخت ترین کارها برای بسیاری از افراد به خصوص خانم ها ست کردن یک لباس با بدن، ارایش، اکسسوری و رنگ محبوب شان می باشد. به همین دلیل ما می خواهیم به شما یک سری نکات مهم در این خصوص شرح دهیم. شما می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات و دریافت آخرین کد تخفیف روبان پک کامل لوازم آرایشی محبوب خود را با هزینه ای کمتر خریداری کنید و لذت ببرید.
• ست کردن لباس بر اساس مو و چشم
اگر رنگ پوستتان سبزه، رنگ موهایتان تیره و چشم های تان قهوه ای است باید به سراغ رنگ های گرم مانند نارنجی، سرخابی، زرد، قرمز، گلبهی و ... بروید.
اگر رنگ پوستتان روشن، رنگ موهایتان خرمایی و چشم های تان آبی یا خاکستری است باید به سراغ رنگ های سرد مانند آبی، بنفش، سبز، زرشکی و ... بروید.
• ست کردن لباس بر اساس رنگ
یک رنگ لباس پوشیدن نه تنها جذابیت خاصی ندارد بلکه می توان گفت مسخره و چیپ هم است. اما ست کردن و ترکیب رنگ ها به همین سادگی ها نیست و دارای مهارت و سلیقه می باشد. برای ست کردن می توانید به سراغ ترکیب رنگ های سفید و سیاه، طوسی و قهوه ‌ای، قرمز و شرابی، سبز و قهوه ‌ای، بنفش و زرد، زرد و آبی، آبی و سرخ آبی، نارنجی و طوسی بروید. .
• ست کردن لباس بر اساس فصل ها
یکی از نکات مهم خوب لباس پوشیدن و جذاب بودن ست کردن رنگ لباس ها بر اساس فصل ها می باشد. به عبارتی ساده تر شما در فصل های گرم مانند بهار و تابستان بهتر است به سراغ رنگ های گرم و در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان بهتر است به سراغ رنگ های سرد بروید.

فروشگاه لباس زنانه باید بهترین باشد.

برای کسب اطلاعات در خصوص خرید بارانی دخترانه یا خرید هودی دخترانه تنها کافیست وارد سایت تک دوخت شوید.

منبع





:: برچسب‌ها: فروشگاه انلاین لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: